اردبیل گردی در زمستان با هوای بهاری

شما فکر می کنید در چه فصلی باید به اردبیل سفر کنیم که از سرمای هوا به خود نلرزیم و از گرما کلافه نباشیم؟ به عبارت دیگر بهترین زمان سفر به اردبیل کی هست؟

همانطور که می دانید اردبیل در نزدیکی های سبلان قرار گرفته، پس در نتیجه شهری کوهستانی و سرد است! از آنجایی که اردبیل گردی خوراک طبیعت دوستان است، ما به شما بهترین فصل سفر به اردبیل را معرفی می کنیم که طبیعت در آن به زیباترین حالت خود قرار گرفته و در عین حال آب و هوای آن عالیست.اگر در سال های قبل از ما می پرسیدین قطعا بهار و تابستان بهترین زمان سفر به اردبیل بود ولی امسال در سال 1402 با توجه به کاهش میزان بارش ها و افزایش دما در کل کشور و اردبیل ما این روز ها در زمستان اردبیل شاهد هوای  بهاری هستیم با وجود نگرانی ها از کاهش میزان بارش این هوای خوب ومطبوع امکان طبیعت گردی و لذت بردن از دیدنی های اردبیل علی الخصوص طبیعت بکر و ناب این شهرسرسبز و خوش آب و هوا را ایجاد کرده است.

خوبی اردبیل این است که در هر موقع از سال به این شهر بیایید، از طبیعت و منظره زیبای مخصوص هر فصل لذت می برید.

 

اکثر شهرهای شمال غربی کوهستانی و خوش آب و هوا هستند شهر اردبیل زمستان های سردی دارد و بارش برف و باران در این شهر خصوصا اواخر پاییز تا آخر اسفند ماه شدت بیشتری دارد. مطمئتا زمستان نمی تواند بهترین زمان سفر به اردبیل باشد البته زمستان امسال اینگونه نیست.

با اینحال این شهر به دلیل کوهستانی و برفی بودن پیست اسکی هایی دارد که اگر در فصل زمستان به اردبیل سفر کردید، می تواند از تفریحات جالب شما باشد. ازجمله پیست اسکی های معروف اردبیل پیست اسکی آلوارس است که در نزدیکی شهرستان سرعین قرار گرفته و انواع ورزش های زمستانی هم در آنجا برگزار می شود. آب گرم های سرعین هم که یکی دیگر از جاذبه های اردبیل در زمستان است از هر گردشگری که بپرسید می گوید رفتن به آب گرم و آب تنی در روزهای سرد لذت بسیار زیادی دارد و بیشتر از هر زمانی دلچسب خواهد بود.

 

 در سفر به شهر زیبای سرعین و استفاده از آب گرم های  این شهر و می توانید بلیط آبدرمانی های سرعین را با تخفیف از آسرو تراول خریداری کنید. 

خلاقیت در ارائه خدمات گردشگری

جامع‌ترین سامانه گردشگری کشور

پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته

آسرو سامانه هوشمند گردشگری برای شماست که با آن می‌توانید قبل از مسافرت در مورد جایی که می‌خواهید به آنجا بروید پرس‌وجو کنید و به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشید. شما در آسرو می‌توانید برای جایی که می‌خواهید بروید هتل و اقامتگاه رزرو کنید. البته تجربه افرادی که از این اقامتگاه‌ها استفاده کرده‌اند هم راهنمای شما خواهد بود.

آسرو در شبکه‌های اجتماعی