معرفی لیست استخرهای تبریز

بدون شک یکی از بهترین و سالم ترین تفریحات برای هرانسانی می تواند رفتن به استخر و شنا کردن باشد. فرقی نمی کند که شناگر حرفه ای باشیم یا فقط برای آب درمانی، تفریح، رفع تنش و استرس و دورهمی دوستانه و … به استخر رفته باشیم.

امروزه با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی بلیت استخرها و پارک های آبی، دغدغه علاقمندان برای صرفه جویی در وقت و هزینه به شدت کاهش پیدا کرده و از طرفی هم امکان مقایسه امکانات مجموعه ها و در نهایت رسیدن به بهترین گزینه فراهم شده است.

استخر های شهر تبریز یکی از تفریحات عالی مفرح برای علاقه مندان به شنا و رفع تنش های کاری می باشند که به تازگی ما در آسرو تراول استخرهای شهر تبریز را به مجموعه های طرف قرارداد خود اضافه کرده ایم.در ادامه مطالب لیستی از بهترین استخرهای تبریز و خدماتی که هر یک از انها ارائه می‌دهند را برای شما دوستداران ورزش های‌آبی گرد اوردیم. همچنین برای اطلاع از قیمت روز بلیت استخرها می‌توانید به سایت آسروتراول مراجعه کنید و بلیت مجموعه آبی دلخواهتان را خریداری نمایید.

استخر و سونا دلفین سفید تبریز

استخر و سونا دلفین سفید یک مجموعه ابی طبقاتی و دارای استخر قواصی می‌باشد. فضای زیبا، کمدهای بزرگ، برخورد مناسب پرسنل مجرب و وجود سرسره ابی این استخر را سایر استخرهای تبریز متمایز می‌کند که می‌تواند گزینه خوبی برای طرفداران استخر و ورزش های ابی باشد.

آدرس استخر دلفین سفید تبریز : اول خیابان ششگلان- جنب بانک صادرات

مجموعه پارک آبی تبریز

علاوه بر استخرها٬ در تبریز پارک‌های ابی شگفت‌انگیزی وجود دارد که یکی از جاذبه‌های تبریز را می‌سازند. مجموعه پارک ابی تبریز یکی از بهترین پارک‌های ابی کشور است که از وسایل تفریحی زیادی مانند:

  • استخر فرود سرسره‌ها
  • تونل‌ وحشت
  • سرسره Uشکل
  • سرسره‌های رودخانه‌ای
  • سرسره‌های ران اوت تونلی و روباز
  • سونا و جکوزی

تشکیل شده است.

آدرس پارک آبی تبریز: آذربایجان شرقی، تبریز، شهرک یاغچیان، خیابان توحید، بعد از مخابرات، جنب پارک اوشاخلار باغچاسی

استخر خانواده تبریز

یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین استخرهای تبریز، استخر خانواده تبریز است. این استخر با محیطی خلوت مشتریان اختصاصی خود را دارد و برای کسانی که محیط شلوغ دوست ندارند بسیار مناسب است. با رزرو بلیط استخر این مجموعه شما می‌توانید یک ساعت و نیم از آن استفاده کنید. نگران نگهداری از کودک خود نباشید چراکه در این مجموعه آبی استخر کودکان وجود دارد که شما با خیال راحت از شنا لذت ببرید.

آدرس استخر خانواده تبریز: تبریز، شهرک باغمیشه، الهیه،خیابان دماوند، خیابان سهند جنوبی

استخر پارالمپیک تبریز

استخر پارالمپیک یکی از استخر‌های سرپوشیده در استان آذربایجان شرقی است، این استخر با امکاناتی از جمله سالن ماساژ، استخر با آب سرد، پکیج تصفیه آب استخر، سالن رختکن و… جز استخر‌های نام آور تبریز است. با خرید بلیط استخر پارالمپیک شما لحظاتی شاد و مفرح را تجربه خواهید کرد. این استخر مکان تفریحی برای کودکان بالای ۵ سال است، شما با خیالی آسوده می‌توانید فرزند خود را به استخر بیاورید.

آدرس استخر پارالمپیک تبریز: میدان منظریه، کنار اداره تربیت بدنی

استخر نیکنام تبریز

استخر زیبای نیکنام در شهر تبریز از استخر‌های است که دارای آب درمانی و کاهش درد عضلانی بدن است. این استخر با موقیت مکانی عالی برای مردم شهر تبریز همچنین برای مسافران بسیار مناسب است. اگر شما از مسافران شهر تبریز هستید حتما به این استخر بروید. جهت خرید بلیط استخر نیکنام تبریز به صفحه رزرو بلیط این استخر مراجعه کنید.

آدرس استخر نیکنام تبریز: انتهای خیابان بهار غربی _ کوی نظام پزشکی _ کنار مخابرات علامه امینی

استخر مهر تبریز

استخر آذربایجان شرقی دارای قیمت مناسب و امکانات بالایی است، این استخر هر گونه خدمات تفریحی را پوشش داده است؛ همچنین از موقعیت مکانی خوبی برخودار است. برای خرید بلیط استخر مهر تبریز با قیمت مناسب با ما همراه باشید.

آدرس استخر مهر تبریز: مقابل ترمینال مرکزی تبریز

استخر پیام مخابرات تبریز

استخر پیام مخابرات استان آذربایجان شرقی واقع در شهر تبریز است؛ این استخر با دارا بودن جکوزی سرد و گرم، آب درمانی و برگزاری کلاس های شنا در سنین مختلف از پرطرفدارترین استخر‌های تبریز است. جهت خرید بلیط استخر پیام مخابرات تبریز همراه با تخفیف ویژه به صفحه این استخر در سایت پول تیکت مراجعه کنید.

آدرس استخر پیام مخابرات: ابتدای خیابان راهنمایی _ پشت موزه فوتبال _ پشت شهرداری منطقه ۲ _ نرسیده به ارگان مدیریت و برنامه ریزی _ مجتمع شرکت مخابرات

استخر فرهنگیان طالقانی تبریز

اگر شما کمی وسواس دارید و به دنبال یک استخر کاملا بهداشتی با آب تمیز می‌گردید پیشنهاد ما به شما استخر فرهنگیان طالقانی تبریز است. این استخر با رعایت پرتوکل ‌های بهداشتی جز بهترین استخر‌های شهر تبریز قرار گرفته است. برای خرید بلیط استخر فرهنگیان طالقانی تبریز همین حالا با ما تماس بگیرید تا از تخفیفات بهر ببرید.

آدرس استخر فرهنگیان طالقانی تبریز: خیابان طالقانی قبل از تقاطع پاستور جدید

خلاقیت در ارائه خدمات گردشگری

جامع‌ترین سامانه گردشگری کشور

پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته

آسرو سامانه هوشمند گردشگری برای شماست که با آن می‌توانید قبل از مسافرت در مورد جایی که می‌خواهید به آنجا بروید پرس‌وجو کنید و به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشید. شما در آسرو می‌توانید برای جایی که می‌خواهید بروید هتل و اقامتگاه رزرو کنید. البته تجربه افرادی که از این اقامتگاه‌ها استفاده کرده‌اند هم راهنمای شما خواهد بود.

آسرو در شبکه‌های اجتماعی