در دنیای امروزی پر از هدف‌ها و روزمرگی‌ها، نیاز به تفریح و استراحت برای تجدید انرژی و آرامش روحی بسیار احساس می‌شود. از جمله راه‌های محبوب برای گذراندن اوقات فراغت، استفاده از آبگرم‌ها و استخرهاست که با ارائه خدمات متنوع و حرفه‌ای، برای مخاطبانی از انواع و سنین مختلف جذابیت دارد.توجه داشته باشید آب گرم‌های سرعین با یک استخر ساده فرق دارند. این چشمه‌های آب گرم حاضر در شهر سرعین نه‌تنها برای استحمام کاربرد خوبی دارند بلکه روش خوبی برای آب‌درمانی نیز خواهند بود. سالانه گردشگران بسیاری برای استفاده از خواص آب گرم سرعین به این شهر زیبا سر می‌زنند.

با شناکردن یا غوطه‌ور شدن در آب گرم طبیعی شهر سرعین روحی تازه به جان شما دمیده می‌شود. کافی است یک روز از سفر خود به شهر سرعین را به آب گرم آن اختصاص دهید.

از  خواص این آبگرم ها  می‌شود به تنظیم عملکرد غدد در بانوان، از بین بردن و محو کردن جای زخم یا بریدگی و لکه های پوستی و بسیاری خواص ریز و درشت دیگر اشاره کرد.


به طور کلی، استخر های آب گرم سرعین و به دنبال آن، فعالیت آبدرمانی در سرعین، این قابلیت را دارد که مرهمی باشد بر دردها و گرفتگی‌های عضلانی، مشکلات ستون فقرات و مهره‌های گردن، بیماری‌های پوستی و در نهایت، از بین برندگیِ قارچ‌های پوستی. نکته قابل توجه در مورد استفاده از چشمه های آبگرم سرعین این است که فقط یک ساعت آبدرمانی در این چشمه‌ های آب معدنی برابر با فعالیتی است که در طول مدت یک ساعت پیاده‌روی سریع انجام می‌گیرد.

 


استخر ها و جکوزی های vip خانوادگی سرعین

 

استخرVIP خانوادگی هتل پدرام

استخر VIP خانوادگی هتل پدرام مجموعه آبدرمانی هتل با امکانات سالن ورزشی بدنسازی، سونای خشک و جکوزی به صورت اختصاصی و عمومی با فضای دلنشین و مدرن در خدمت مسافرین محترم می باشد.هتل آپارتمان چهار ستاره پدرام در خیابان دارایی شهرستان سرعین استان اردبیل نزدیک به میدان اصلی شهر و مراکز آبدرمانی و تجاری شهر بنا گردیده است. این هتل دارای 46 واحد اقامتی شامل اتاق های هتلی، اتاق های هتلی جکوزی دار، سوئیت های مجلل، آپارتمان های 3،2،1، خوابه نرمال و رویال در بعضی واحدها منظره زیبای قله سبلان و در برخی دیگر طبیعت خیره کننده و بکر شهر زیبای سرعین می باشد.شما میهمانان عزیز می توانید همواره از طریق سایت آسروتراول  و با قیمت   ۱.۱۰۰.۰۰۰تومان ویا از طریق تماس با شماره تماس 09307858724 نسبت به رزرو استخر خانوادگی  هتل پدرام در سرعین اقدام نمایید. رزرو آنی

استخر vipخانوادگی شفا گلی

استخر vip خانوادگی  شفا گلی با امکانات ، سونای خشک و جکوزی به صورت اختصاصی و عمومی با فضای دلنشین و مدرن و سونای خشک و بخار و کافه بسیار دل باز و جذاب در خدمت میهمانان محترم و عزیز می باشد.

این مجموعه مدرن و شیک در داخل هتل آپارتمان تخت طاووس قرار گرفته که با توجه به امکانات بی نظیر این مجموعه می توانید علاوه بر اسفاده کردن از مجموعه استخر خانوادگی محل اقامت خود را نیز در این مجموعه انتخاب نمایید.زمان استفاده  ازاستخر خانوادگی  شفا گلی یک ساعت و نیم می باشد و بنا به خواسته مشتریان عزیز قابل تمدید می باشد این استخر به خصوص زیبا و شیک و مدرن  به صورت اختصاصی و VIP با پذیرائی حرفه ای  ازمیهمانان محترم در خدمت مشتریان محترم می باشد. این مجموعه با توجه به اینکه اکثر آبدرمانی های شهر سرعین دارای جکوزی خانوادگی هستند و به لحاظ اندازه استخر بسیار کوچکتر از این مجموعه مدرن می باشد متمایز است و دارای دونوع استخر خانوادگی می باشد.شما میهمانان عزیز می توانید همواره از طریق سایت آسروتراول  و با قیمت   ۱.۵۰۰.۰۰۰تومان  ویا از طریق تماس با شماره تماس 09307858724 نسبت به رزرو استخر خانوادگی شفاگلی در سرعین اقدام نمایید.

 

 

 

جکوزی خانوادگی آبدرمانی9چشمه سرعین

مجموعه آبدرمانی ۹ چشمه در سرعین دارای جکوزی خانوادگی VIP است که با آبگرم طبیعی و امکاناتی مانند سونای خشک، دوش، رختکن و سرویس به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.شما میهمانان عزیز می توانید همواره از طریق سایت آسروتراول  و با قیمت      800.000تومان ویا از طریق تماس با شماره تماس 09307858724 نسبت به رزرو استخر خانوادگی 9چشمه  در سرعین اقدام نمایید.

استخر vipخانوادگی هتل رضوان سرعین

استخر vipخانوادگی هتل رضوان سرعین مجموعه آبدرمانی هتل با امکانات سالن ورزشی بدنسازی، سونای خشک و جکوزی به صورت اختصاصی و عمومی با فضای دلنشین و مدرن در خدمت مسافرین محترم می باشد.شما میهمانان عزیز می توانید همواره از طریق سایت آسروتراول  و با قیمت      1.200.000 تومان ویا از طریق تماس با شماره تماس 09307858724 نسبت به رزرو استخر خانوادگی 9چشمه  در سرعین اقدام نمایید.

استخر vip خانوادگی قهوه سویی

استخر vip خانوادگی قهوه سویی با اب معدنی و کیفیت عالی و خدمات بی نظیر و یکی از بزرگترین مجموعه های استخر خانوادگی در سرعین می باشد.شما میهمانان عزیز می توانید همواره از طریق سایت آسروتراول  و با قیمت 800.000 تومان ویا از طریق تماس با شماره تماس 09307858724 نسبت به رزرو استخر خانوادگی 9چشمه  در سرعین اقدام نمایید.

جکوزی VIPخانوادگی آبدرمانی ارشاد

جکوزی vip خانوادگی آبدرمانی ارشاد سرعین یکی از مدرنترین و شیکترین آبدرمانی های شهر سرعین می باشد که با توجه به امکانات و در مرکز شهر بودن و استفاده از آب معدنی آبگرم پهنلو می تواند خاطرات خوبی را برای خانواده شما از شهر سرعین رقم بزند.شما میهمانان عزیز می توانید همواره از طریق سایت آسروتراول  و با قیمت 800.000 تومان ویا از طریق تماس با شماره تماس 09307858724 نسبت به رزرو استخر خانوادگی 9چشمه  در سرعین اقدام نمایید.

جکوزی VIP خانوادگی آبدرمانی ژنرال

جکوزی vip خانوادگی آبدرمانی ژنرال با فضای مدرن و شیک برای خانواده های با تعداد نفرات کم مناسب بوده است آب معدنی مور استفاده شده در جکوزی خانوادگی ژنرال از دل قدیمی ترین چشمه آب معدنی سرعین استفاده می کند. که همانند سایر آبدرمانی ها امکانات ویزه برای استقبال از مسافران را در آن تدارک دیده اند.شما میهمانان عزیز می توانید همواره از طریق سایت آسروتراول  و با قیمت 800.000 تومان ویا از طریق تماس با شماره تماس 09307858724 نسبت به رزرو استخر خانوادگی 9چشمه  در سرعین اقدام نمایید.

آسروتراول تنها سامانه آنلاین تخصصی رزرو  استخرهای خانوادگی و VIP  در سرعین است که امکان رزرو  یا خرید اینترنتی بلیت مجموعه های آبدرمانی های شهر سرعین را به صورت سریع، مطمئن و با تخفیف های ویژه برای شما همراهان همیشگی و مسافران عزیز  فراهم می کند.

خلاقیت در ارائه خدمات گردشگری

جامع‌ترین سامانه گردشگری کشور

پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته

آسرو سامانه هوشمند گردشگری برای شماست که با آن می‌توانید قبل از مسافرت در مورد جایی که می‌خواهید به آنجا بروید پرس‌وجو کنید و به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشید. شما در آسرو می‌توانید برای جایی که می‌خواهید بروید هتل و اقامتگاه رزرو کنید. البته تجربه افرادی که از این اقامتگاه‌ها استفاده کرده‌اند هم راهنمای شما خواهد بود.

آسرو در شبکه‌های اجتماعی