تابستان اردبیل

 اردبیل شهری که متوسط دمایش در تابستان به ۱۹ درجه سانتی گراد می‌رسد و این یعنی برای فرار از گرمای طاقت فرسای سایر شهر ها  می توان به آن پناه برد. اردبیل، جدا از هوای خنک و بهاری‌اش در دل روزهای گرم تابستان  سرزمین دشت‌های سرسبز، دریاچه ها و آبشار های زیبا دره های پرآب و دیدنی و  آب های گرم و آبدرمانی های مدرن براس استفاده های تفریحی و درمانی و همچنین  گردنه  زیبا و خیره کننده حیران هم هست. علاوه بر این اردبیل شهرغذاهای خوشمزه و سوغاتی های نیز بسیار محبوب  هم است.

شاید تا الان متوجه شده باشید که تابستان بهترین فصل براس سفر به شهر اردبیل باشد.از اواسط خرداد سوز و سرمای شدید از اردبیل خداحافظی می کند و درست در سه ماه سال که در اکثر شهر ها همه ی مردم از گرما کلافه شده اند در اردبیل نه از گرمای طاقت فرسا خبری هست نه از آفتاب سوزان.

خنکی و این هوای مطبوع از اواسط خرداد  و تا وسط های شهریور جان می دهد برای پیاده روی در اطراف دریاچه شورابیل آب تنی در آب گرم های سرعین و تنفس در طبیعت دشت های سرسبز استان اردبیل.

در سفر به اردبیل از چه مناطقی دیدن کنیم؟
🗺چشمه های آبگرم و آبدرمانی های سرعین💧
🗺آبشار های زیبا در سرتاسر استان اردبیل خنک و زیبا 🌊
🗺جاده های بی نظیر و بکر و گردنه های سرسبز و بهاری🛣⛰️
🗺دشت های گل زیبا در این فصل از سال مثل دشت گل های بابونه،گل شقایق در دامنه های کوه سبلان🌼⚘️🏔🏔
🗺روستای تاریخی عنبران علیا 🏘
🗺پل های معلق جذاب و دیدنی این استان و جاذبه های تاریخی🛕🌁

 

🗺رستوران های جذاب با غذاها و خوردنی های خوشمزه🥣🍖🌮🥞
 
اگر به اردبیل زیبا و دوست داشتنی سفر کردین حتما رفتن به چشمه های آب گرم و آب‌درمانی های سرعین را در برنامه خود قرار دهید ما در آسرو تراول بلیط آبدرمانی های سرعین را با یک تخفیف ویژه در اختیار شما قرار می دهیم با خرید از آسرو تراول نیازی به چاپ بلیط ندارین و بلیط قابل کنسل کردن بدون کسری می باشد.

خلاقیت در ارائه خدمات گردشگری

جامع‌ترین سامانه گردشگری کشور

پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته

آسرو سامانه هوشمند گردشگری برای شماست که با آن می‌توانید قبل از مسافرت در مورد جایی که می‌خواهید به آنجا بروید پرس‌وجو کنید و به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشید. شما در آسرو می‌توانید برای جایی که می‌خواهید بروید هتل و اقامتگاه رزرو کنید. البته تجربه افرادی که از این اقامتگاه‌ها استفاده کرده‌اند هم راهنمای شما خواهد بود.

آسرو در شبکه‌های اجتماعی