بهترین رستوران‌های سرعین کدام ها هستند؟

شهری که آش دوغش بسیار معروف است و کباب‌های لذیذی را هم می‌توان آنجا خورد. سرعین  شهر چلوکبابی‌ها است و هنوز که هنوز است نان داغ، کباب داغ،آش دوغ سنتی سرعین ، و  دیزی های خوشمزه و لذیذ  طرفداران زیادی در اینجا دارد.  ما برای شمایی که به شهر سرعین  سفر می‌کنید و دنبال رستوران مناسبی هستید که هم غذاهایش خوشمزه باشد و هم قیمت‌هایش مناسب، چند پیشنهاد داریم.

رستوران عدل مینایی سرعین

رستوران عدل مینایی سرعین، یکی از معروفترین رستوران های سرعین است. اگر به سرعین سفر کنید و در خیابان از اهالی شهر سراغ ین رستوران خوب را بگیرید، رستوران مینایی را  به شما معرفی خواهند کرد.رستوران  عدل مینایی دارای یک سالن بزرگ دوطبقه است. در همین ابتدا باید اشاره کنیم که در شهرهای کوچک انتظار دکوراسیون‌های شیک و مدرن را از چلوکبابی‌ها نداشته باشید. معمولا ظاهر رستوران‌هایی که غذای ایرانی سرو می‌کنند چندان خاص نیست اما غذاهایشان به صد رستوران شیک و لوکس می‌ارزد. درهرحال اینجا یک رستوران محلی با غذاهای سنتی است. 

حتما نام آش دوغ سرعین را شنیده اید اگرهنوز طعم بی نظیر این آش را نچشیده اید در منوی رستوران عدل مینایی سرعین آش دوغ نیز وجود دارد که می توانید سفارش دهید چلوکباب و چلو پیچاق قیمه نیز در لیست منو دیده می شود که مشتریان همیشه از کیفیت آن ها راضی بوده اند. معروف ترین غذای این رستوران کباب برگ است و معمولا هم زود تمام می شود. اگر اهل آبگوشت هستید پیشنهاد می کنیم آبگوشت سنگی های رستوران عدل مینایی در سرعین را از دست ندهید.

کره محلی، عسل و سرشیر از محصولات معروف سرعین به شمار می‌روند. اگر برای صرف صبحانه به دنبال جایی می‌گردید که عسل و سرشیر تازه نوش جان کنید، خبر خوب اینکه در رستوران مینایی صبحانه نیز سرو می‌شود. نان داغ تازه با کره محلی و تخم‌مرغ با چای شیرین در آن هوای مطبوع کوهستانی، به‌خصوص بعد از شنای صبحگاهی در آب گرم‌های سرعین، خیلی می‌چسبد.

در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و شما می توانید بدون نگرانی از جای پارک، ماشین خود را در محلی مناسب بگذارید. این رستوران در حدود 70 سال از تاسیس ان می گذرد و به عنوان یکی از قدیمی ترین رستوران های سرعین شناخته می شود.رستوران عدل مینایی هم چنین در نزدیکی مراکز مهمی هم چون هتل آپارتمان سوین تک واقع شده و همین موضوع نیز به جذب بیشتر مسافر کمک شایانی کرده است.

رستوران آلاچیق بزرگ مینایی 

رستوران آلاچیق بزرگ مینایی از دیگر جاهاییست که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید که معمولا به دلیل شباهت اسمی به رستوران عدل مینایی با آن اشتباه گرفته می شود. این رستوران در خیابان ولیعصر واقع شده و کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران متوسط رو به بالا بوده و امتیاز نسبتا خوبی از افراد دریافت کرده است و همین امتیاز خوب باعث شده تا یکی دیگر از گزینه های موجود در لیست بهترین رستوران های سرعین باشد

 

اگر قصد داشتید به این رستوران مراجعه نمایید بهتر است هنگام سفارش غذا های مورد نظرتان خورشت پیچاق قیمه را از دست ندهید  و کیفیت طبخ بالایی دارد و هم چنین از چشیدن طعم آن پشیمان نخواهید شد. رستوران آلاچیق بزرگ مینایی در تمامی روز های هفته از ساعت 8 تا 3:30 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن جا مراجعه نمایید.

 

رستوران فرزاد

رستوران فرزاد نیز در لیست رستوران هاییست که می توانید به آن مراجعه نمایید. این رستوران بین ولیعصر 2 و شیرزاد قرار گرفته و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب به این مکان بروید. رستوران فرزاد در نزدیکی مراکز مهمی همانند رستوران عدل مینایی، بازار اطلس و… قرار گرفته که همین نزدیکی باعث شده تا افراد بیشتری به رستوران مراجعه کنند.منوی  رستوران تنوع خوبی دارد و شامل غذاهای ایرانی و فست فود می باشد که در نظر داشته باشید در هنگام سفارش غذاهایتان چنجه را نیز به لیست خود بیفزایید چون خوش طعم بوده و طرفداران زیادی دارد. سرویس دهی و رفتار پرسنل نیز در سطح خوبی قرار دارد و برخورد کارکنان با مشتریان مناسب می باشد.   محیط داخلی رستوران تمیز بوده و توانسته افراد را راضی نگه دارد جای پارک مناسبی هم دارد.

رستوران عیوضی

رستوران عیوضی در خیابان ولیعصر واقع شده است و  ارزش امتحان کردن را دارد. نمای بیرونی و فضای داخلی طراحی زیبایی دارد. کیفیت غذا ها در رستوران عیوضی در سطح خوبی  بوده و هم چنین سرویس دهی نیز  قابل قبول است. پرسنل این رستوران لاکچری سرعین آموزش دیده هستند و رفتار خوبی با مراجعین دارند.

در بین غذا های موجود در منوی رستوران  بهتر است کوبیده را در لیست سفارشات خود وارد کنید چرا که بسیار خوش طعم می باشد. در فضای داخلی رستوران که بسیار شیک بوده و طراحی بی نظیری دارد، می توانید آرامش را هنگام میل کردن غذا تجربه نمایید. هم چنین باید گفت که در فضای بیرون از رستوران محوطه خالی برای استفاده به عنوان پارکینگ وجود دارد و می توانید برای پارک کردن خودروی خود از آن استفاده نمایید.

 

رستوران عیوضی همه روزه از ساعت 11:30 تا 2 بامداد اماده سرویس دهی می باشد و در این بازه زمانی می توانید به رستوران  مراجعه فرمایید. یکی از امکانات رستوران داشتن سرویس غذای بیرون بر می باشد که اگر مایل به نشستن در این مکان نبودید غذای خود را سفارش دهید.

 

رستوران شایان

رستوران شایان در میدان ولیعصر واقع شده و در ارائه خدمات عالی توانسته در کیفیت زبانزد شود تا در بین مسافران نیز معروف شود. رستوران سفره خانه شایان که از دیگر رستوران های سرعین می باشد، در نزدیکی مراکز مهمی قرار گرفته و به همین دلیل نیز توانسته عده زیادی از گردشگران را به خود جذب نماید. فضای داخلی رستوران تمیز بوده و هم چنین محیط دلنشینی دارد .

 

کارکنان رستوران مودب و آموزش دیده هستند و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. رستوران سفره خانه شایان در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب آماده سرویس دهی بوده و افراد برای صرف وعده غذایی مورد نظرشان در این بازه زمانی می توانند اقدام نمایند. در منوی رستوران می توانید انواع غذا های سنتی و ایرانی را سفارش دهید ولی بهتر است در لیست سفارشات خود چلو برگ را نیز بیفزایید چرا که بسیار خوش طعم می باشد.  این رستوران به دلیل داشتن بخش سفره خانه مورد نظر مسافران زیادی می باشد. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک کردن ماشین وجود داشته و از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

 

رستوران چالدران

این رستوران در خیابان چالدران به طرف روستای کنزق قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران های سرعین می باشد. اگر قصد دارید به سرعین سفر کنید آش چالدران را از دست ندهید. در رستوران چالدران غذای ایرانی سرو می شود و در کنار آن آش و کباب نیز بسیار معروف است. رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 12 شب مشغول به کار بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آنجا مراجعه کرده و هر چه خواستید از منو سفارش دهید. در نظر داشته باشید در لیست سفارشات خود آش را فراموش نکنید.

 

از امکانات رستوران داشتن قلیان است که در صورت تمایل می توانید آن را برای خود تهیه نمایید. این رستوران کباب های خوبی دارد و آش چالدران نیز بین مسافران معروف بوده که در صورت تمایل می توانید سفارش دهید. سرویس دهی و برخورد پرسنل در این رستوران در سطح قابل قبولی قرار دارد و کارکنان با مشتریان برخورد خوبی دارند. شایان ذکر است در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و از این بابت جای نگرانی نیست.

در سفر رویایی تان به استان اردبیل  سفر به شهر زیبای سرعین و در کنار تجربه خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های این شهر زنده و پر از شور نشاط  استفاده از آبدرمانی های این شهر را هم در برنامه سفر خود قرار دهید و می توانید بلیط آبدرمانی های سرعین را با تخفیف از آسرو تراول خریداری کنید. 

خلاقیت در ارائه خدمات گردشگری

جامع‌ترین سامانه گردشگری کشور

پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته

آسرو سامانه هوشمند گردشگری برای شماست که با آن می‌توانید قبل از مسافرت در مورد جایی که می‌خواهید به آنجا بروید پرس‌وجو کنید و به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشید. شما در آسرو می‌توانید برای جایی که می‌خواهید بروید هتل و اقامتگاه رزرو کنید. البته تجربه افرادی که از این اقامتگاه‌ها استفاده کرده‌اند هم راهنمای شما خواهد بود.

آسرو در شبکه‌های اجتماعی